recent posts

GOLDEN MINDS

2016/10/17

Dawno nie sądziłam, że po tym, jak znów się jakoś zmotywuję nie będzie postu tak długo. A jednak. Śmieję się czasem, że to jak wypalenie zawodowe, jednak nie cały czas lubię tu pisać. Blog zawsze był tym miejscem dla mnie, kiedy mogę napisać coś od siebie i nikt mi tego nie zabroni. To tak jak złote myśli.
W ostatni weekend odwiedziłam naszą stolicę. Od jakiegoś czasu, szczerze przyznam nie przepadam za wyjazdami, gdziekolwiek. Ludzie, którzy mają mnie na snapchacie z pewnością doświadczyli moich nerwów, kiedy albo musiałam czekać na busa 8 godzin, albo zmienili mi przystanek i musiałam iść z walizką na trzech kółkach do domu sama po północy. Jednak tym razem coś przyniosłam ze sobą i szczerze bardzo mi się podoba. Jak zwykle to co najlepiej mi wychodzi, to przez przypadek.
Jeżeli się nie mylę, to mój pierwszy post na blogu w nowym kolorze włosów-blondzie. Jeszcze do końca nie jest dopracowany, jednak jeszcze trochę i kolor będzie taki jaki miał być od samego początku. Od bardzo ciemnego brązu, przeszłam stopniowo w miesiąc do jasnego blondu bez pomocy fryzjera. Jeżeli chcecie jakiś post o moim rozjaśnianiu- dajcie mi znać w komentarzach! Co myślicie o nowym kolorze?














Futro ROMWE // Sukienka FOREVER21 // Zakolanówki H&M // Buty VAGABOND

Chciałam Was też zaprosić na mojego nowego instagrama @sanswell.tv gdzie informuję o każdym nowym poście oraz filmiku na moim kanale. Wpadajcie!


19 komentarzy:

  1. Olu czemu zmieniłaś nazwę bloga? :C

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepięknie Ci w tych włosach naprawdę :) ❤

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki to aparat i obiektyw? Mega fotki

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale cudowne zdjęcia! Widać prawdziwy klimat jesieni! Świetne botki. Bardzo ładnie Ci w nowym kolorze! Już zaobserwowałam na Instagramie! :)
    with-ideas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Niezwykła stylizacja. :) To futerko jest genialne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie ci w tym kolorze włosów i z chęcią poczytam o tym jak do niego doszłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo klimatyczne zdjęcia, podobają mi się ;) Urzekło mnie także to futerko, jest świetne!
    cathelaine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. zdecydowanie lepiej w brązie... ale nie jest najgorzej

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne jesienne zdjęcia, szczególnie podoba mi się ostatnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. szczerze? Lepiej wyglądałaś w brązie. Twoj brąz był akurat ciemny i bardzo ładny, ale najwazniejsze jest to ze TOBIE się podoba i TY dobrze sie w tym kolorze czujesz ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. zapomniałam dodać, że zdjęcia są naprawdę piękne i inspirujące

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojej *.* pieknie Kochana! Futerko przecudowne! <3
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie Ci w blondzie, tak samo jak w brązie, super zdjęcia!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ci pasuje kolorek <3 A zdjęcia? Cudowne :D
    I to futerko! <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne zdjęcia! Bardzo ładnie ci w nowym kolorku :)
    www.feelings-checkered.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. piękna
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna stylizacja, a Twoje włosy naprawdę fajne wyglądają, jednak wydaje mi się, że bardziej pasował Ci brąz ;)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  18. cudowna sceneria!zakochałam się i to futerko.
    julie-s-wordl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń