recent posts

CASTLE HILL

2016/04/16












Ostatnio postuję z mniejszą częstotliwością. Przeprosiłabym, jednak nie widzę potrzeby. Każdy czasem potrzebuje dla siebie czasu. I ja właśnie jestem tą osobą w tej chwili. Znów pogrążyłam się w książkach. Jeszcze parę miesięcy temu śmiałabym się, gdyby ktoś powiedział, ze niedługo będę siedziała całe popołudnia i wieczory z grubym tomikiem. Jak ostatnio nakłaniałam Was do przeczytania serii "Wybrani" przez którą wciągnęłam się w ten świat, teraz chciałabym Was zachęcić do zabrania się za serię "Upadli". Książka pochłania tyle tematów, że choćbym chciała ją opisać- nie dam rady.

Sukienka NA-KD // Buty Reebok Furylite // Case Ebay // Plecak TKMaxx // Okulary Brylove // Sweter Romwe

12 komentarzy:

  1. Cudne zdjęcia, ale szkoda, że nie masz na nich biustonosza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia :)
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super stylizacja i zazdro, że Twój biust ładnie wygląda bez stanika haha

    OdpowiedzUsuń
  4. ja teraz raczej wole nie czytac, bo jakbym zaczela, szkola szybko poszlaby w niepamiec, haha

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy nikt nie skrytykował Cię za to, że nie miałaś stanika? Ja podejrzewam, że w moim mieście od razu poleciałyby krzywe spojrzenia i uwagi :/ Strasznie nie lubię takiego podejścia ludzi, a niestety często się z nim spotykam. Ale co do postu, to zdjęcia wyszły bardzo ładne :)
    Pozdrawiam, cathelaine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszcze bardzo ze masz taki biust, naprawde, ja 24/7 chodze w sportowych biustonoszach bo innym wypadku mialabym chyba poobijana brode od tych cycek xD a no i zdjecia i ty bardzo ladne

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoje uda czynią cuda! Masz perfekcyjną figurę
    nicolenicky01.blogspot.com <<<

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zawsze wyglądasz cudownie!
    Kocham te buty <3
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Sukienka jest przepiękna i cudownie podkreśla twoja figurę !
    Wygladasz ślicznie
    *ByKocur*~klik

    OdpowiedzUsuń