recent posts

๑۩۞ MY IMAGINATION ۞۩๑

2015/09/29


Często wiele osób pyta się mnie, jak nazywa się mój styl ubierania. Szczerze? To on ma jakąś nazwę? Nie. Zawsze zakładam to, co uważam, że będzie ze sobą dobrze grało, co nie jest jednoznaczne z tym, że myślę, że to do siebie pasuje. Patrzę w moją szafę, a raczej wieszak, który jest na pół długości mojego pokoju, i myślę A gdyby to połączyć z tym? Będzie fajnie! Wszystko co chcę Wam pokazać, jest gdzieś zakodowane w mojej głowie, pełnej kabelków, które łączą ubrania ze sobą. Podsumowując- moją inspiracją jest moje wyobraźnia!




OKULARY CHOIES // BLUZA CHOIES // OGRODNICZKI CHOIES // SKARPETY CHOIES // BUTY ADIDAS SUPERSTAR // TOREBKA CHOIES
MAKEUP BY ME // FOTO KIELCE

26 komentarzy:

  1. genialne sa te zdjecia, serio!:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna stylizacja taka słodka i te ki teczki . Od razu poprawił mi się humor tą stylizacja haha ;)<3

    zapraszam dopiero zaczynam
    mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz jakbyś uciekła z krainy kucyków XD.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super stylizacja!:) zapraszam do mnie: aassiiaao.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie śliczne zdjęcia 🌸✨

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie podoba mi się ta stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  7. Według mnie brzydko w tym wyglądasz. \:

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz ślicznie, od razu uśmiech się na buzi pojawia :D
    Zapraszam do mnie Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz świetny styl, taki magiczny moim zdaniem :)
    http://introverted-journal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi się bardzo podoba to, że masz swój własny niekonwencjonalny styl :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam takie posty, kiedy nawet nieświadomie przekazujesz takie promyczki szczęścia i rozprzestrzeniasz je:) To jest świetne, a fakt, że to jeszcze sprawia ci przyjemność - robi to jeszcze lepszym! Cudowne zdjęcia i przeurocza stylizacja.
    Masz niesamowitą wyobraźnię, dobierając tak ubrania, wow. Fajnie przeczytać dłuższy tekst w poście.

    zapraszam! *klik*

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia :D
    mondialeenblanc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Jesteś piękna! <3 Zapraszam do mnie http://hubertkuc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak kolorowo *-* Pamiętam jak każda dziewczyna miała takie kitki. Tak słodko ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne zdjęcia! Stylizacja;powrót do dzieciństwa, bardzo fajnie to wygląda.
    Nigdy w życiu nie wyszła bym nigdzie tak ubrana i gratuluję odwagi przemieszczania się tak po Kielcach, może za granicą, w większym mieście nikt nie zwrócił by większej uwagi ale w Polsce?.. "Czy z tą dziewczyną jest coś nie tak?"

    Co do Twojego stylu, uwielbiam go, jest on niepowtarzalny *.* <3

    http://headintheclouuuds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. To jest chyba najsłodsza sesja <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna stylizacja, bardzo lubię Twój styl :)
    via-martyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna stylizacja! :)
    Buziaki ♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Swietne jest to ze nie ubierasz sie jak 99% polskich nastolatek tylko masz własny styl!
    www.whoscarolyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. jakoś zdjęć mnie zadawala. Miło się ogląda. Czekam na następny post :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Aaa! Jaka fajna stylizacja. Kocham różowy, kocham te zdjęcia, kocham ciebie! <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Twoje zdjęcia są świetne! Zawsze przemyślane i mega pomysłowe! Podoba mi się, że masz swój styl <3 Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń