recent posts

๑۩۞ P&V ۞۩๑

2015/03/17


Hej wszystkim!
Znów nie było mnie tu ponad tydzień, ale szczerze Wam powiem, że notki wyleciały mi totalnie z głowy. Ostatnio zajmuję się głównie planowaniem dla Was lookbooka, ale myślę, że pojawi się on dopiero w kwietniu, ponieważ jadę specjalnie do Warszawy z przyjaciółkami, aby go nagrać. W Kielcach niekoniecznie mamy tak ciekawe miejsca, aby pasowały do całej reszty mojego ubioru. Chciałabym, aby mój pierwszy lookbook był zrobiony dokładnie i z pasją, którą można będzie zauważyć. Czasem trzeba jednak się wysilić, aby zrobić coś dobrze. Zaplanowałam aktualnie już wszystkie stylizacje i mniej więcej miejsca w których będziemy. Staram się poświęcać na blogowanie i yt coraz więcej czasu, chociaż czasem leń mnie dopada. Możecie też zauważyć, że coraz rzadziej wchodzę na różne strony społecznościowe i aż jestem pod koniec dnia zdziwiona, że mam 30% baterii w telefonie, jak zawsze musiałam go ładować po powrocie ze szkoły. Cieszę się, że aktualnie mogę bez telefonu wyjść z domu, bo wiem, że miałam strasznie z tym problemy, mogę szczerze powiedzieć, że jestem od niego uzależniona.







Coraz bardziej czuję wiosnę u mnie w mieście i bardzo się z tego cieszę. Kocham tę porę roku, a o lecie już nie wspomnę! Noszenie letnich ubrań, wracanie późno do domu, kiedy dopiero co słońce zaszło, weekendy nad jeziorem nawet w czasie roku szkolnego- czasem trzeba się od tego oderwać, a słoneczna pogoda odrywa nas od nauki przypominając "hej! zaraz są wakacje! planuj i baw się dobrze!".
Jeśli chodzi o letnie ubrania, moja lista "must have" na sezon wiosna/lato cały czas się powiększa i nie wiem jak tu z czymkolwiek wyrobię. Czasem z nudów i chyba aby zrobić sobie na złość, przeglądam strony internetowe z ubraniami i butami, i co chwilę dodaję coś nowego do zakładek.
No i gdzie są moje $$$?


Zastanawiam się, czy jak nawet nie miałabym szczególnego pomysłu na post, nie wstawiać wam po prostu mojego OOTD. Muszę jakoś zacząć się rozkręcać i wmusić nawyk dodawania postów co 2-4 dni, aby były one w miarę regularnie. Myślę, że jak się nauczę, to sama z siebie będę czuła, że czegoś nie zrobiłam, a powinnam.

Do zobaczenia,
Aleksandra Cedro

Twitter ☆ Ask.fm ☆ Facebook ☆ Fanpage ☆ Tumblr ☆ Instagram  Youtube
Snapchat: aleksandracedro    


8 komentarzy:

  1. Mam te same lusterko, dostałam je na dzień kobiet od chłopaków z klasy. Świetny post! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaa swietna notka, buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jutro jadę do Warszawy, ale z klasą. :/ CZekam na lookbooka! :)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo spodobał mi się Twój blog;) obserwuje i czekam na kolejne posty :D

    zapraszam♥
    http://thejustysiablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj tak !
    Moja lista 'must have' również się powiększa.
    Niestety, nie idzie to w parze z grubością mojego portfela :D
    Wiosna zbliża się dużymi krokami, a ja również nie mogę się doczekać.

    Buziaki,

    http://realweronika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zakochałam się w tych butach *o*
    Wpadniesz? Poklikasz w linki?
    Co powiesz na wspólną obserwację?
    http://zuzannaobsadna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń